ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی  را دارند میتوانند جهت پیش ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام آزمون نظام مهندسی هر ساله از طریق سامانه انجام میگیرد و داوطلبین عزیزمیتواند در زمان مشخص وارد سامانه شوید و ثبت نام خود را تکمیل نمایید. داوطلبین عزیزتوصیه میشود که قبل از ثبت نام حتما دفترچه پذیرش را مطالعه نمایید تا از تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع شوید و در صورت دارا بودن شرایط از سایت  www.inbr.ir فرم اطلاعات هویتی و تحصیلی خود را تکمیل نمایید.

زمان و سایت انتشار دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99

 

مسئول برگزاری آزمون نظام مهندسی وزارت راه و شهرسازی می باشد. بنابراین برای دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام نیز تنها باید به سایت الکترونیکی این سازمان به نشانی inbr.ir مراجعه نمایید. ثبت نام دوره اول آزمون نظام مهندسی در اواسط تیر ماه انجام می شود و زمان ثبت نام دوره دوم نیز اواخر آبان ماه و یا اوایل آذر ماه می باشد و در هر دو زمانی که برای ثبت نام در نظر گرفته می شود ، دفترچه ثبت نام جداگانه توسط سایت مذکور منتشر می گردد.

 


شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99

از مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 ساختمان به آخرین مدرک داوطلبان می توان اشاره کرد بنابراین فارغ التحصیلان رشته های معماری ، عمران ، تأسیسات مكانیكی ، تأسیسات برقی ، شهرسازی ، نقشه برداری و ترافیك که مدرک شان مورد تایید وزارت علوم باشد می توانند در این آزمون شرکت نمایند .
در نظر داشته باشید فارغ التحصیلان رشته های مذکور در مقطع کارشناسی پس از گذشت 3 سال سابقه کار حرفه ای ، فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد پس از گذشت 2 سال سابقه کار حرفه ای و فارغ التحصیلان مقطع دکتری پس از گذشت 1 سال سابقه کار حرفه ای از زمان اخذ مدرک شان مجاز به شرکت در ثبت نام آزمون نظام مهندسی هستند . اعتبار قبولی این آزمون به مدت 4 سال است و برای شرکت در آزمون شرط معدل وجود ندارد و آقایان برای شرکت در آزمون نیاز به کارت پایان خدمت ندارند .

یکی از شرایط شرکت در آزمون نظام مهندسی سال های گذشته ، عضویت داوطلبان در سازمان استان خودشان بود اما برای آزمون نظام مهندسی سال 99 این امر اختیاری است و لذا داوطلبانی که در سازمان استان خود عضو هستند می بایست در زمان ثبت نام شماره عضویت خود را به دقت وارد نمایند .

 

جهت اطلاع از ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99 و زمان ثبت نام نظام مهندسی 99 ، منابع معتبر در تمامی رشته ها و همچنین انجام ثبت نام و دریافت کلید سوالات نظام مهندسی 99 ، بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

 

نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

  • برای انجام ثبت نام می بایست ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی را با دقت مطالعه نموده ، چرا که این امر به موجب تسهیل و تسریع در انجام مراحل ثبت نام می گردد.
  • در گام بعدی باید وارد سامانه ثبت نام آزمون ورود به حرفه مهندسان شده و و بر روی “ثبت نام اردیبهشت” کلیک کنید.
  • صفحه ای برای شما نمایان خواهد شد که باید دستورالعمل ثبت نام آزمون های ورود به حرفه ی مهندسان را مطالعه و بر روی گزینه “تایید” کلید کنید.
  • در این مرحله باید لینک خرید کارت اعتباری را انتخاب و هزینه را به مبلغ 75 هزار تومان به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایید.
  • پس از خرید کارت و دریافت شماره سریال به مرحله قبل بازگشته و بر روی عبارت “تایید و ادامه – گام بعدی” کلیک کنید.
  • پس از وارد شدن به سامانه اصلی ثبت نام ، کاربرگ مربوطه را تکمیل کنید.
  • ثبت نام شما زمانی تکمیل می گردد که پس از اتمام مراحل ثبت نام کد پیگیری 16 رقمی دریافت نمایید.

آزمون نظام مهندسی یکی از آزمون های پرطرفدار کشور است اما به دلیل ظرفیت کم ، رقابت را برای داوطلبان فشرده تر خواهد کرد. ثبت نام آزمون نظام مهندسی دو بار در سال از طریق سایت inbr.ir انجام می شود. داوطلبان با شرکت در این آزمون و کسب حداقل 50 درصد از نمره آزمون کتبی پروانه اشتغال به کار خود را دریافت خواهند کرد.

 

بیشتر بخوانید

چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم؟

روش تست زنی آزمون نظام مهندسی

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی برق 99

منابع مکانیک نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

بهترین منابع آزمون نظام مهندسی 99

خلاصه مقاله : در این مقاله که شامل ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی ، طمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی و تمامی اطلاعات مربوط به آزمون نظام مهندسی 9 میباشد که شما عزیزان میتوانید با مطالعه این مقاله به سوالات ذهن خود پاسخ دهید. متقاضیان عزیز از آنجایی که ثبت نام به  صورت الکترونیکی میباشد پس زمان ثبت نام را از دست ندهید چرا که با بسته شدن سامانه  ثبت نام حضوری صورت نخواهد گرفت.

منبع : سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 99

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: